چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

کاش بالا می اووردم!

چرخ می خوری ٬ چرخ می خوری و از همه بیشتر روزگار چرخ می خورد دور سرت که چرخ می خورد دور  چرخ افکار پیچ خورده ات که همیشه دیگران گرداگرد خواسته هایت چرخ می خورند و از دیدت خارجشان می کنند!

پی نوشت:ایا هنوز نوبت من نرسیده؟!

 ...

نظرات 2 + ارسال نظر
نعیم شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ

والا چی بگم،

شما رو نمیدونم ولی کم کم داره نوبت من میشه!

فلیزپی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://talkh-o-shirin.blogsky.com

ِِD:
منم یه همچین پستی داشتم قبلا!!
http://talkh-o-shirin.blogsky.com/?PostID=205
"میگه:بچرخ تا بچرخیم !
هر روز،
روزی چند بار،
..یه بار من ،یه بار تو..یه بار من ،یه بار تو..یه بار من ،یه بار تو..یه بار من ،یه بار تو
..یه بار من ،یه بار تو..یه بار من ،یه بار تو..یه بار من ،یه بار تو..یه بار من ،یه بار تو
..یه بار من ،یه بار تو..یه بار من ،یه بار تو..یه بار من ،یه بار تو..یه بار من ،یه بار تو
...

بیشتر از چند ثانیه طول نکشید!
همون دور اول،
سرش تو چرخدنده های خودش گیر کرد و پُکید...
!!

الان خوبی؟؟"


ضمنا عید شما هم مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد