چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

مچگیری!

 دوشنبه طبق یک سنت دیرینه با رفقا رفته بودیم ناهار بیرون. جای همه خالی . خیلی هوس دیزی کرده بودم. اما همه ی این روز به طرف٫ کشف من یه طرف. تو دفتر رستوران که مثلآ توریستی است و خیلی پذیرای مهمانان خارجی است و تلاش کردن که سنتی باشه و پر از نقاشی است، یه نقاشی توجه منو جلب کرد اما نه به خاطر هنرش بلکه به خاطر هنر بزرگی که نقاش به خرج داده بود! نقاش محترم کفش یک زن مهماندار زمان قدیم(قجری یا صفوی!) را کفش بندی کشیده بود! خودتون عکس هاش را ملاحظه بفرمایید!!!!

                     

 

 

                      

پی نوشت۱: این چند وقته برای اتصال به اینترنت پدر جدم را جلوی چشمام دیدم! روزگار خوبی را با جناب رئیس جمهور داریم!

پی نوشت۲:نمی دونم چرا همش منتظر نطق های جدید ایشون به هستم! خودمونیما اینم یه راه خوبیه برای شهرت!!

نظرات 8 + ارسال نظر
نعیم پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام،

خسته نباشین،

والا من اصلا کفشی نمیبینم،

به نظر میاد کفش با زمینه همرنگه،

یه مقدارم انعکاس نور وجود داره،

برای همین یخورده تشخیصش برام مشکله،

ماشاا... شما به عجب چیزایی دقت میکنین،

راستی من تا حالا دیزی نخوردم،

یادم باشه امتحانش کنم،

مطلب بعد اینکه مواضع و دیدگاههای آقای رییس جمهور از

قبل انتخابات کاملا واضح و روشن بود حداقلش اینکه قابل

پیش بینی بود،

به نظر میاد اکثر مردم و افرادی که بدنه اجتماع ما رو تشکیل

میدن با این مواضع موافق هستن(چون به ایشون رای دادن)،

یادمه موقع انتخابات توی تاکسی یه خانومی میگفت من نذر

کردم ایشون رییس جمهور بشه،

آقای راننده هم میگفت خیلی قشنگ حرف میزنه خدا کنه رای

بیاره،

مبارکشون باشه،

موفق باشین

نعیم ٬ اون کفش بندی زرد و سفید را توی عکس دوم نمی بینی؟؟؟
شرمنده عکس با موبایل بهتر از این نمی شه!!

اشکان پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ق.ظ http://www.bekhiall.blogfa.com

سلام..
بابا هر کسی یک جوری خودشو سر گرم میکنه دیگه!
یکی میشینه مستر بین نگاه میکنه سرگرم میشه!!!
یکی میشنه مستند حیوانات نگاه میکنه!!
یکی هم مثل من همین جوری سرش گرم هست!
تو هم خوب با مستر پرزیدنت سرگرمی دیگه!!حله؟

م.خ پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ق.ظ http://mkheyre.blogfa.com

سلام
واقعا تصاویر زیبایی است
دوستدار همیشگی شما آپ شد موفق باشید منتظر حضور سبز شما هستم
بای

eblis پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://sezef.blogfa.com

سلام
اگه مشکل تو اینه من فردا زنگ میزنم اونجا رو خراب کنن :d
در مورد این یارو احمدی نژاد........
من زیاد باهاش موافق نیستم اما مخالفش هم نیستم....
درسته که داره میرینه توی مملکت .....
اما تنها خوبیش اینه که عضو هیچ گروه سیاسی نیست واین جای امیدواری داره که:
"شاید روزی این مردک سرش به سنگ بخوره و اینقدر حرف نزنه"
چون هر وقت حرف میزنه کلی ادم میمیرن(البته از خنده..)

دوباره از همان خیابانها پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ب.ظ

خوبه موبایل براشون نکشیده ...

فریناز پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ب.ظ http://acoldemotion.blogsky.com/

سلام. این نشونه دقت بالاست. اگه من بودم عمرن میفهمیدم! ؛) خوبه دیگه! حرفای بعضیا جک میشه.
اما جک های زجر آور و خندهدار!

فیامتا پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ب.ظ http://partgah2.blogfa.com

خوش به حالت چون من همیشه جونم بالا میاد

ستایش جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ http://farofu.blogfa.com

بابا تو آخر دقتی دختر... حال کردم....
خوش به حالت.. رفقای بی معرفت من همش سرشون به زندگی خودشونه.. نامردا اصلا با من بیرون نمی آن....:((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد