چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

یکی به من بگه چرا یه نویسنده ی خوب ٬ یه انسان تنها و ناراحته؟ یکی به من بگه چرا ادم وقتی خیلی خوش به حالشه ٬‌یه ادم معمولی و بی هنره! چرا قلم فقط دل ازرده را می طلبه؟

پی نوشت ۱: شب خیلی خوبی بود . من ٬ سمی و شیوا. قهوه تر ک و فال و کیک شکلاتی!‌

پی نوشت ۲: من بالا خره ترا می کشم که امشب کلی به من استرس وارد کردی. اقا جون٬ خدا ییش فقط زبونش سر من درازه !‌  منم حساس!!!!!!!!

پی نوشت ۳:ا یا نمی دا نید که روزی از قبرها برا نگیخته خواهید شد؟!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
ستایش جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ق.ظ http://farofu.blogfa.com

این بر میگرده به hyper depression در این نسل جوان!... وگرنه امروز داشتم توی اعتماد ملی خاطرات نویسنده ها از مرحوم عمران صلاحی رو می خوندم.. طنزپردازی که نویسنده فوق العاده ای بوده....
پ.ن3:می دونم... ولی خیلی وقتها یادم میره!....:((

طنزپردازها که معروفآ که دلی پر غم و لبی پر خنده دارن! اینی را که تو گفتی ولی نمی دونم.

نعیم جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام،

خسته نباشین،

والا منم نمیدونم چرا اینجوریه،

پس نوشت یک:خوش به حالتون من که کل روز و شب و در

خواب ناز بودم،

پس نوشت ۲:میگن یه کوچولو استرس برای شادابی پوست

خوبه،(البته شوخی کردما دوستان یه دفعه نرن برای شادابی

پوست به خودشون استرس وارد کنن)،

پس نوشت ۳:چرا میدانیم،البته چیزای دیگری را نیز میدانیم،

ولی میترسیم،خب این ترس زیادم بد نیست،

در مورد سوال اولتون باید بیشتر فکر کنم،

واقعا چرا اینجوریه،

البته خب مثله همیشه استثنا وجود داره،

راستی ای کاش یه عکس از رباطی که اول شد میگرفتین و

میذاشتین توی وبلاگتون،

ایشاا... سال بعد،

موفق باشین

اون چنتا عکس را هم میشه گفت تقریبآ قایمکی گرفتم. اره خوب سال بعد البته اگه بازم از ما دعوت کنند (:

میلاد پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:04 ب.ظ http://katoonichini.blogsky.com

چون آدمای عادی حواسشون تو باقالیاس!!!
هر وقت یه مریض روحی شدی می فهمی!

[ بدون نام ] جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.sedaypooya.blogsky.com

وب خوبی درست کردی
آرزوی موفقیت دارم برات
به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد