چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

...

من اینجا دارم دنبالت می گردم. خیلی وقتها که از خونه بیرون می رم امید به دیدنت دارم. توی وبلاگها ارزو دارم وبلاگی داشته باشی و اتفاقی من اونو پیدا کنم. من اینجا هم دنبالت می گردم . توی تمام کافی شاپ های تاریک و روشن این شهر دنبالتم. توی کوچه پس کوچه های بعد از ساعت ۹:۳۰ دنبالت می گردم. من خیلی وقته دیگه بهت احتیاج ندارم . اما احساس می کنم بهت بدهکارم! من دنبالت می گردم که بدهیم را بت بدم. اهای یعنی ممکنه تو اینجا باشی!
نظرات 5 + ارسال نظر
مهراد پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ق.ظ http://zobale.blogfa.com

جدی ؟ ... نه دوست جون ... شانس مال قصه است فقط ...

افشین پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ب.ظ http://o0oafshin.blogsky.com

چه حس خوبی داره وقتی می خوای دنبال یه چیزی بگردی !
ولی مهمش اینه که همه جا رو که احتمالش رو می دی بگردی
هیچ وقت هم از این جستجو خسته و مایوس نشی

توحید پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:47 ب.ظ http://thdmc.blogsky.com

مگه چی بدهکاری؟

شیوا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ

عیدت مبارک گل گلی

عید تو هم مبارک. اسمتو که تو وبلاگم می بینم یه دنیا خوشحال می شم.

نعیم یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام،

خسته نباشین،

انگار همین چند ساعت پیش بود که نوشتم میخوام چند روزی برم خونمون،

به نظر میاد زمان گاهی اوقات زود میگذره،

والا آدمایی به سن و سال ما چه معمولی باشن چه نباشن

یکی دو تا گمشده و یکی دوتا راز کوچولو موچولو دارن،

ایشاا... دنیا بر وفق مرادتون باشه.

چه زود برگشتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد