چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

من خوشحالم

اخ اینقدر خوشحالم که نگو ! صبح تو اون گرما و بدون آینه بغل و کولر رفتم دانشگاه.رفتنکی تو جاده یه تصادف شده بود و یه پیره مرد مچاله شده بود کنار جاده.اولش از بچه ها هیچ کس نبود . فقط نمره باکتری شناسی۲ را زده بودند ، با این که اخرین امتحانم بود!!!! و هیچ اثری از اساتید محترم و مدیر گرو ها نبود . بعدش سمیراوخورشید اومدن. مهسا و رزیتا هم همین طور . خلاصه این که مهسا که وضع اعلام نمره ها را دید عصبانی شد و رفت دعوا! ما هم به دنبالش از این طبقه به اون طبقه . اخره سر کاری کرد که جناب رئیس تک تک مسئولین مربطه را جمع کرد و بازخواست. یه وقت فکر نکنید اتفاق خاصی افتادها، نه،فقط نمره های مهسا را نشونش دادن و خلاص . ما هم که دعوا نکرده بودیم هیچ !!! گفتن برین رسیدگی میشه! ما هم اومدیم خونه. تو راه برگشت هم تصادف شده بود ، یه ماشین منفجر شده بود. البته وقتی ما رسیدیم خاموشش کرده بودن و فقط اسکلتش مونده بود. انگار کسی هم طوری نشده بود.                              کلی کار دارم اما همش خوابم میاد!
نظرات 1 + ارسال نظر
نعیم پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام،خسته نباشین،به نظر من مهم امتحان دادنه،زیاد برای دیدن نتیجه تمایلی ندارم،همیشه دلم میخواد یه عالمه طول بکشه تا نتایج بیاد،راستی حتمآ باکتری شناسی رو خوب دادین که خوشحال هستین،مبارک باشه،ایشاا... که همه نمره هاتون خوب بشه،خب بالاخره گویا من فوت نکردم و یه نویسنده وبلاگ دیدم که مثله خودم علوم تجربی باشه،راستی من جاتون بودم کار و بیخیال میشدم و میخوابیدم،اول خواب بعد بقیه چیزا،راستی کامنت قبلیم نرسیده؟ یا اینکه مورد تایید قرار نگرفته؟موفق باشین و خدانگهدارتون

نه! من همه کامنت ها را تائید می کنم! چرا ادرس وبلاگتون اینجا نیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد