چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

خدایا نکنه تو هم با اونایی؟

توی این دنیا جواب خوبی را با خوبی می دند ٬ جواب بدی را با پول !!!!

پی نوشت۱: می خواستی یادش بیاری که تو هم اگه می خواستی٬ می تونستی! اما حالا من یادت میارم ٬ اخه بدبخت تو هم اگه می تونستی...... مثل بقیه!

پی نوشت ۲:یکی می دونه من با این ژن های لعنتی خانوادگی باید چیکار کنم؟ دارن حالمو بهم می زنند!خسته ام کردنند. خسته...

نظرات 5 + ارسال نظر
ستایش پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ق.ظ

هی... دخمله... فکر نکن هیچی نمی گم حواسم بهت نیستا! از اون روز که رفتی کتاب خریدی حتی از قبل ترش قاط زدی. اساسی....

چیزی که زیاده توی این دنیا بد! چیزی که زیاده توی این دنیا... خوب بی دست و پا که در حقش بدی می کنن...
این وسطه باید دید می ارزه آدم خودش رو واسه بدی هایی که بهش می کنن اینهمه آزار بده؟

دنیا اینقدر که داری بهش بها می دی ارزش نداره هاله جان....

اون ژن رو هم!... ای بابا.... اگه بدونی.. خودم چقدرش رو دارم! مامان و بابای محترم لطف کردن فقط ژنهای مفت نیارزشون رو به من دادن!.... ولی حتی ژن رو هم میشه با عوامل محیطی مغلوب کرد. تو که از منه بی سوات بیشتر می دونی....

دلت رو.... صاف کن.. مثل همیشه...:*

پاک نمی شه! پاک نمی شه!!!!

گل پر پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ق.ظ http://livealive.blogfa.com

اگر با پول حل شه که خیلیم خوبه..

توحید پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ

خدا داره جواب آدمها رو اینجوری میده!
توام از دست این ژنها داری ناله میکنی؟ کاش با عمل بشه مثش تومور جداشون کرد!

فریناز جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ http://acoldemotion.blogsky.com/

مهم اینه که نخواستی. چون مثل بقیه نیستی. شاید جوابش مهم نباشه.

نعیم جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام،

خسته نباشین،

والا توی این دنیا باید منتظر هر جور جوابی بود،

موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد