چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

روزی دیگر

 امروز از هر نظری که بگی بهتر بود. اول اینکه تقریبآ تمام قانونها و قواعد بازی دستم اومده بود. دوم اینکه کمتر کمک داور اقای رفیعی بودم! سوم اینکه امروز دیگه زورکی و برای حفظ شئونات اسلامی! چادر سرم نکردم و سر درد نگرفتم. چهارم اینکه تونستم تو فرصتهای استراحت کتاب بخونم.پنجم اینکه امروز یکی از داورهای مرد نیومده بود و ما کمتر بیکاری کشیدیم.ششم اینکه به اون قطره ی ابی کف دلم اجازه دادم بزرگ بشه تا ببینم می تونم دریاش کنم یانه!

امروز بازی ها نیمه نهایی را داور بودیم. هیجان بازی ها بیشتر بود و داوری سخت تر. عجیبه که تا امروز خودمو این طور ندیده بودم. چقدر ادم برای فرصتهایی که دیگران بهش می دن تا خودشو بشناسه بدهکاره. اما یه اشتباه بزرگ مرتکب شدم ٬ واون این بود که تا اخر اختتامیه نموندم و الان دارم به اتفاق هایی فکر می کنم که ممکنه افتاده باشه و من از دستشون داده باشم! فردا که می ریم برای مسابقات دختر ها معلوم می شه.

شب هم رفتیم هتل شاه عباس و یک اش رشته ی توپ خوردیم. چقدر وقت بود گمبد های ابی رنگ شهرم را این قدر ابی ندیده بودم. هتل غرق گل بود و من غرق اون قطره ی ابی. ذهنم گیج بود و دلم غمگین. اگه من می شه واژه ی اشفتگی و پریشونی را کمی لطیف تر معنی کنیم ٬ باید بگم که اشفته و پریشونم. این دوروزه مدام چایی خوردم. تو عمرم این همه چایی یکجا نخورده بودم.

 پی نوشت: این هم توضیحی که شما خواسته بودید در مورد مسابقات رباطیک. من هم چیز زیادی نمی دونم. فقط می دونم هر سال اموزش و پرورش برگذارش می کنه و اکثر گردانده هاش خود بچه هایی هستند که قبلآ شرکت می کردنند و الان دانشجو هستند. مسابقات عمدتآ رباط های پرتابگره که دو طرف در زمین های روبروی هم اند و وزنه هایی را تو زمین حریف هول می دند. فردا اگه تونستم یه عکس میذارم از زمین هاش. البته باید بگم من هنوز نتونستم عکس های خودم را تو وبلاگم بگذارم!

نظرات 4 + ارسال نظر
نعیم چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام،

خسته نباشین،

از توضیحاتتون خیلی ممنونم،

چند وقت پیش یه عکس توی وبلاگتون بود برای همین با خودم

فکر کردم مشکل بر طرف شده،

ایشاا... این سری بتونین عکسهایی که خودتون گرفتین رو

بذارین برامون،

شاید مشکل از سایتی هست که ازش برای آپلود استفاده

میکنین،

www.sharemation.com رو امتحان کنین،

امیدوارم خیلی زود در وبلاگتون شاهد عکسهایی که گرفتین

باشیم،

والا من کلی از مزایای نامه و پست و پستچی گفتم ولی یادم

رفت به این مطلب اشاره کنم که یه حال گیریه بزرگم داره اونم

وقتیه که آدم از سر کار خسته بر میگرده خونه و میبینه پشت

در خونه یه کاغذ چسبوندن که روش نوشته نامه رو دوبار آوردیم

نبودید برای همین مراجعه کنین اداره پست تحویل بگیرین

وگرنه بر گردونده میشه به آدرس مبدا،

این اتفاق برای من افتاد،

هیچی دیگه تمام مزش رفت،

مثله اون کارتون که درش مورچه خوار که به دلیل صدمه دیدن خرطومش باید فقط اسپاگتی میخورده(غذایی که ازش متنفر بوده)،

بعدش شروع میکنه به خوردن،

مورچه هم از اون طرف شروع میکنه به خوردن اسپاگتی،

خلاصه مورچه خوار مورچه رو هم همراه اسپاگتی میخوره،

بعدش میگه نه مثله اینکه زیادم این اسپاگتی غذای بدمزه ای

هم نیست،

همین موقع مورچه از خرطوم مورچه خوار فرار میکنه،

مورچه خوار که حسابی شاکی شده بوده با اون صداش میگه

برگرد مورچه،تمام مزش رو بردی،

حکایت نامه ما هم یه جورایی اینجوری شده،

موفق باشین.

نعیم پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:48 ق.ظ http://nmnw.blogfa.com

خوبه بازم اونورا دیگران فرصت خودشناسی میدن،

اینجا که از این خبر مبرا نیست کافیه حواس آدم جمع نباشه تا

سه سوت زیر آبش خورده بشه،

افشین جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ http://o0oafshin.blogsky.com

باید اول عکستو تو یه سایتی آپلود کنی ! بعدش دیگه مشتری دایمیش میشی ...

نعیم جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ق.ظ

ممنون که به وبلاگم اومدین و نظرتون رو برام نوشتین،

راستی امروز رفتم از اداره پست ناممو گرفتم،

بگذریم،

پیرو مطلبی که شما فرومدین به نظر منم آدما باید در تحت هر

شرایطی ادب رو رعایت کنن،

خیلی راحت میشه یه مفهوم رو با جملات مختلف بیان کرد،

اینکه از کدوم جمله (با توجه به شرایط و در نظر گرفتن فرد مقابلش)

استفاده کنه بطور کامل به هوش،تربیت خانوادگی و شخصی

هر فرد بستگی داره،

در خوشبینانه ترین حالت استفاده نامناسب از یه جمله برای

بیان یه مفهوم رو میشه ناشی از این دونست که فرد قصدی

نداشته و واقعآ در حد خودش عمل کرده،

زندگی خیلی کوتاهه،

موفق باشین.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد