چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

کتاب خوندن کنار دره ی سرو های نقرهای

چه حس خوبی داشت کنار پنجره ی سروهای نقره ای بشینی و کتاب بخونی در حالی که بوی قهوت از فنجون روبروت به مشام می رسه. یعنی لذتی بالا تر از این تو این سه ما برای من بوده؟!!

شنبه صبح رفتیم و دیشب برگشتیم. خیلی خوش گذشت. سه روز کامل ارامش به دور از شهر و اینترنت و تلویزیون. از همش بهتر این بود که زنونه رفتیم و به قول مادر بزرگم بقچه نق همراهمون نبود. من و دوستام.  ساعت ها می نشستیم کنار دریاچه ی پشت سد و نور مهتاب را نگاه می کردیم . یه سکوت مطلق که گاهی ماهی ها با  بالا و پایین پریدنشون می شکستند. جوجه زغالی و شکلات و تخمه را بگو که شاید فقط سالی یکبار نسیبت بشه. بشینی تو هوای ازاد و حکم بزنی و بلند بلند بخندی. هیچ کدومش هم به اندازه ی استخرش فاز نداد. اون افتاب یک دست که روی پوستت راه می ره. اب ابی رنگ که تا تهش پیداست. خلوت که می تونی راحت شنا کنی. روی تیوپ بخوابی و روی اب شناور بشی. اخ حال می داد بسوزی از افتاب و یهو بپری تو اب یخ! بعد هم که بر می گردی فقط جای ساعت مچیت سفید مونده باشه از پوست دستت.

تا حالا تو جاده رانندگی نکرده بودم .اینم خیلی فاز داد. به خصوص وقتی داری از گردنه عبور می کنی و از اون بالا یه دره با خاکهای قرمز زیره پا هاته. صندلیه کنار راننده کمربند ایمنی نداشت و من هم که اخر یه شهروند پایبند به قانونم مامان بیچارمو مجبور کردم عقب بشیه! 

خیلی خوش گذشت به من و کلی روحم شاد شد! دیشب هم خواب بهشید را دیدم. یعنی تعبیر می شه؟!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
نعیم سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام،

خسته نباشین،

ممنون که اومدین به وبلاگم و با نظرتون منو شاد کردین،

راستش حدس زدم رفتین مسافرت،

خب خوشبختانه گویا بهتون خوش هم گذشته،

امیدوارم حسابی انرژی گرفته باشین،

راستی مطمئن هستین اونا ماهی بودن؟اخه معمولا

قورباغه ها هی میپرن توی آب،

به نظرم آدم برای هر کاری وقت بذاره و سرمایه گذاری کنه میشه،

حالا چه خواب دیده باشه چه ندیده باشه،

یا خوابش تعبیر بشه و یا نشه،

موفق باشین.

نعیم چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ق.ظ

چند روزی منم میرم مسافرت،

البته مسافرت که چه عرض کنم دارم میرم خونمون،

شاید دوباره یه برنامه پیاده روی بذارم،

موفق باشین و خدانگهدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد