چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

۸۴سالگی ات مبارک

من همیشه مبتدی بوده ام:

 در ۲۰سالگی حرفه مهندسی کشاورزی را اغاز کردم٬

در ۳۰ سالگی رمان نویسی را٬

در ۴۰ سالگی سینما گری را

و به همین ترتیب در ۵۰سالگی شروع کردم به نقاشی 

 ودر ۶۰ سالگی شاید به موسیقی بپردازم.

                                                                     Alain Robbe-Grillet

نظرات 2 + ارسال نظر
نعیم سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام،
خسته نباشین،
والا من Alain Robbe-Grillet رو نمیشناسم،
ولی خب این خیلی خوبه آدم فکر کنه همیشه جا برای پیشرفت داره،
موفق باشین

aisa پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ب.ظ http://aisas.persianblog.com

خیلی قشنگ بود. اما منم فعلاً توش گیر کردم:
من همیشه مبتدیم :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد