چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

چندخط پائیز

یادداشت های یه آدم خیلی خیلی معمولی

ماجرای عجیب سگی در شب

«ماجرای عجیب سگی در شب»  نوشته ی «مارک هادون»    من تر جمه ی« شیلا ساسانی نا » را خوندم  که به نظرم هم خوب اومد. اگه به ادبیات امروز علاقه دارین حتمآ بخونینش . این قدر روونه که که به سرعت تموم می شه. ماجرای یه قسمتی از زندگیه یک پسر بچه ی عقب افتاده ی ذهنی است از زبان خودش. دنیایی که تا حالا بهش فکر نکردیم.گاهی هم به خودمون شک می کنیم که کدوم باهوش تریم. من یا اون پسر بچه!

(یکی خانوم .... کتابدار خانه هنرمندان و دیگری اقای... کتابفروش هیچ وقت از خوندن کتابهای پیشنهادیشون ضرر نکردم. )

پی نوشت: امشب با یه تاخیر ۱۰روزه قراره با بر و بچس بریم تولد بازیه من. وا ی  هدیه هارا بگو البته به پول سوری که باید بدم در!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
نعیم شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام،
فکر کردم دوباره رفتین پارک بازم از پشت بوته ها سگی، گرگی،آدم گرگنمایی دیدین،
خب خوشبختانه گویا اسم کتاب بوده،
منم تا چند روزه آینده (که بعد از مدتها بر میگردم خونمون) هدیه های تولدم رو با تاخیر ۱۰،۱۵ میگیرم،
البته چون کسی یادش نمونده بود باید جریمه هم بدن،
تبریک گقتن روز تولد فقط مال همون روز هستش هدیه تولد هم باید در روز تولد داده بشه،
پیشاپیش تبریک میگم و از اینجور صحبتها نداریمممممممم،
فقط همون روز،
در مورد سادگی وبلاگ خیلی باهاتون موافقم،
چندین بار و در چندین کتاب دیدم که روی این مساله تاکید داشته،
میگن این مطالب وبلاگ هستش که اهمیت داره،
البته به نظر من اهمیتش مربوط به اینه که یه جورایی بازتاب طرز تفکر نویسنده وبلاگه،
البته استثنا هم همیشه هستاااااااااااااااااااااااااااا،
نهایتآ مهم اینه که نویسنده سعی کنه در زندگیش آدم خوب و خوش قلبی باشه،و به شدت از قضاوت در مورد دیگران بر اساس اطلاعات ناکافی پرهیز کنه،
بگذریم،
راستی قبلا میتونستین عکس بذارین ولی حالا نمیتونین؟چون گاهی اوقات سرویس دهنده وبلاگ یه تغییراتی داره میده برای همین بعضی چیزا قاطی پاطی میشه،
امیدوارم مشکل هر چه زودتر حل بشه و بتونین عکساتون رو بذارین توی وبلاگ(با توجه به اینکه به عکاسی علاقمندین)،تا هم من و هم دوستان استفاده کنیم.از اینکه لطف کردین به وبلاگم سر زدین ممنونم،موفق باشین و خدانگهدار

یعنی اشکال از سرویس بلاگ اسکای؟ اخه دیگران می ذارن اما من نمی تونم! گفتم شاید اشکال از من باشه!

نعیم شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام،
من یه وبلاگ توی بلاگ اسکای درست کردم دیدم مشکلی نداره و راحت میشه درش عکس گذاشت،حالا من یه توضیح کوچولو میدم ایشاا... که براتون مفید باشه گرچه که خودتون احتمالا اینارو میدونین،
یه قسمت در بخش مدیریت وبلاگ وجود داره به نام اینسرت ایمیج،
روش کلیک کنین یه صفحه باز میشه که ادرس عکس مورد نظر رو از شما میخواد،
خب عکسها دو جورن یا روی وب هستن یا اینکه مال خودتون هستن و در هارد دیسک قرار دارن،
اوناییکه روی وب هستن میرین روشون یه راست کلیک میکنین یه منو باز میشه میرید روی گزینه آخر یعنی پروپرتی،
اونجا یه ادرس برای اون عکس وجود داره،
اونها رو آبی میکنین و بعدش کپی پیست میکنین به همون پنجره اینسرت ایمیج در بخش مدیریت وبلاگ،بعدش اون عکس در وبلاگ قرار میگیره،
حالا اگه عکس روی هاردتون هست اول باید اونو آپلود کنین تا روی وب قرار بگیره
،یه سری سایتهایی وجود داره که این خدمات رو ارایه میدن،
مثله www.sharemation.com که باید توشون ثبت نام کرد بعد عکسهارو آپلود کرد اونجا،
البته باید یه تغییراتی هم توی ستینگشون داد تا از حالت خصوصی به حالت پابلیک در بیاد،
وقتی اپلود شد دیگه روی وب هستش یه راست کلیک و یه پرورتی و کپی پیست ادرسش در اینسرت ایمیج مدیریت وبلاگ،
فقط دقت کنین وقتی دارین از خدمات این سایت استفاده میکنین حتما فایلاتون رو به حالت share در بیارین چون اگه اینکارو نکنین کسی عکسها رو نمیبینه و اونا خصوصی باقی میمونه و فقط یه ضربدر در صفحه دیده میشه،
اینا تقریبا کل اطلاعاتی بود که در این زمینه داشتم،
امیدوارم بدردتون بخوره،
موفق باشین و خدانگهدار.

توحید یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ب.ظ http://thdmc.blogsky.com

با ۱۰ روز تاخیر تولدت مبارک...

شیرین یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ http://talaelo.persianblog.com

سلام هاله جون ... می گما این عطر سنبله شیوا هر چی گفت بخون من نخوندم ... حالا رفتم یه کتاب خریدم ۴ اثر از اسکاول شین در نبود شیوا جون مطالعه بفرمایم ... خوندیش؟ ... تا حالاش که جالب بوده ... الان ساعت ۱۲ شبه من حوصله م سر رفته ... خلاصه ... حوصله متن نوشتن رو هم ندارم ... امروز یه چیزی تا نصفه نوشتم ... کلش پاک شد ... من به خودم افتخار می کنم (لبخند ملیح) ... کاری باری؟ ... بوی بوی

دانیال دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ق.ظ http://supernove.persianblog.com

سلام هاله جان خوبی؟
راستی من متوجه آف شما نشدم ...نمی دونم شاید هم رفتی پیش عموم نمی دونم...بگذریم
تولدتون را بازهم به نوبه خود به شما تبریک عرض میکنم ا را دور فقط تبریک میشه فرستاد شرمنده
موفق باشی

افشین سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ب.ظ http://o0oafshin.blogsky.com

خیلی وقته که کتاب نخوندم ...
گذاشتم بالا سرم که شاید یه روز اونا خواستن داستان منو بخونن

دانیال پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ق.ظ http://supernove.persianblog.com

سلام خانومی ممنون از تبریک شما ولی من نه پدر شدم نه مرد فعلا در دوران جوانی بسر میبرم...راستی پیام میذاری چرا آدرستون را نذاشتید
موفق باشی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد